Shopping

Idag har vi varit på praktiken till halv fyra och jag har varit med Natasha hos några som ska hyra ut sitt hus, och tagit lite bilder. Riktigt fint, jag skulle verkligen inte ha något emot att bo där. Det låg tio minuter från Javea centrum och de hade utsikt över hela Javea samt mot havet OCH berget Mongo. Typ fyra våningar med pool, fyra sovrum, vinkällare och tre kök. Helt galet!
Sedan sa Natasha att det inte fanns så mycket mer att göra, så vi fick gå vid halv fyra. Då gick vi till Kinesen, som är en affär som har allt möjligt kolimojs och köpte mig vita halvkorta strumpor och ett par raggsockar med halkskydd.
Vi gick även till en av strandbutikerna och köpte mig ett riktigt gulligt armband. Vi hittade massor av fina sådana och det känns som om det kommer att blir fler av dessa runt min handled. Vi gick även till Bazar Shanghai, en billig klädbutik, där jag införskaffade mig en tunn, svart tröja.
Eftersom de inte fått något vettigt internet i lägenheten så fortsätter bloggandet vid min och Matildas datorer.
För övrigt så har Euforia slagit igenom som reklamlåt i Spanien. Vi hör den på teven med andra ord, passar inte riktigt in...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du ser lite bränd ut på sista bilden. Stackare :-/ <3

2012-03-22 @ 23:46:07
Postat av: Agneta Hasslöw

Armbandet var fint!

2012-03-23 @ 10:50:00
Postat av: Camilla Ulfsson

Riktigt fint armband!! Önskar mig två i mors dag present ;) Gulliga raggisar oxo för den delen :)

Puss o kram Mami

2012-03-23 @ 16:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0