Päs-fredag


Idag har vi bannemig päst hela dagen. På praktiken fick vi heller inte mycket gjort; vi scannade tolv papper, satt en stund, svarade i telefonen, satt mer, scannade ytterligare tre papper och var på en lång lunch. Tjugo över tolv skickade Natasha oss på lunch och sa åt oss att vara tillbaka vid två då hon skulle vara ute med en klient fram tills dess. Päs. Vi käkade på Nostro med Tess och lyxade till det med efterrätt vid stranden. Jag och Tess tog creps med nutella, medan Matilda tog någon frukt-glass-grej. Vi fick gå hem vid tre, bara för att det var fredag. När vi kom hem gjorde vi Ellen, Emmie och Johanna sällskap i solen, där vi blev kvar ända till middagen. Ikväll ska vi till Champange (en bar vid stranden) som har nyöppning ikväll med liveband och grejer. Det ska bli riktigt roligt!
.
För övrigt så kom den riktige ägaren av BayRadio hem i torsdags, Danny. Han verkar superentusiastisk kring oss och vi har redan blivit involverade i deras arbete. I nästa vecka ska vi vara på BayRadio och hjälpa dem att utvecka deras nya station/kanal för dansmusik. Kommer nog bli najs!
.
Emmie är för övrigt Harry Potter confused.
.
En sak till, det har varit fett varmt idag, 28 jävla grader!

Kommentarer
Postat av: Camilla Ulfsson

28 grader!!!!! Svårt att fatta. Här ska det bli snö på söndag och 2 plusgrader på måndag... Frukt-glass-grejen ser väldigt mumsig ut :) Kramizar Mami

2012-03-30 @ 21:18:45
Postat av: Marcus Holst

Själv känner jag mig helt förstörd idag.. med halvkass väder och bara 3 timmar sömn mellan lördag och söndag. Jag ser tydligen helt nedknarkad ut. x)



Nu har jag dock sovit ikapp en timme i alla fall. Det var jävligt gött. Saknar dig jättemycket <3 Ta hand om dig.. och sola inte för mycket. Solen är en lurig en<3

2012-04-01 @ 19:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0