En vecka

Idag var det inte mycket nytt på praktiken, vi fick svara på mail och i telefon. Jag drabbades dock av ett litet sammanbrott då jag inte fattade vad hon sa. Kände mig fullkomligt värdelös som inte snappade upp ett enda ord av vad Natasha babblade om. Men det löste sig, efter att hon typ upprepat vad jag skulle skriva i mailet cirka 30 gånger med sin wales-iska accent så fick jag äntligen till det. Några djupa andetag och så var jag tillbaka på banan. Just då kände jag att jag bara ville gå hem.
Efter praktiken gick jag, Matilda och Therese till Spar och handlade samt till Mar Azúl där jag köpte ett vykort. Detta tänkte jag skicka till morfar då han inte är så värst teknisk och därmed inte följer min blogg. Efter att ha skrivit bara hur jag mådde insåg jag att det kommer att behöva bli fler vykort. Fick bara plats med ytterst lite i förhållande till allt det jag ville skriva, så jag får köpa fler och skicka ett varje vecka typ.
Nu ikväll har jag käkat jordgubbar och maltesers, och spelat Yatzi. Jag vann... ingen gång. Men vi har päst ikväll eftersom både Johanna och Therese ska till praktiken även imorgon.
Jag ska upp vid nio eftersom att jag och Ellen ska ut på en powerwalk till morgonen, samt köpa frimärken. När Therese slutar vid 12 så ska vi gå till Johannas praktikplats, som ligger nästan borta vid Port (vilket innebär att det är nästan en halvtimmes gångväg dit), och luncha med henne. Vi har planerat att käka på en kinesisk restaurang där ryktet säger att man kan få trerätters PLUS en halv flaska vin för endast €5 vid lunchtid. Helt okej pris måste jag säga, om ryktet stämmer. Sedan blir det hem för att ladda upp inför kvällen, då vi ska ut.
Vi har även hunnit tvätta! Igår tvättade vi en svart maskin och idag en vit. Det är så himla skönt att kunna hänga ut tvätten på kvällen och veta att den är torr eftermiddagen därefter. Det gillar vi!
Nästa fredag ska vi på fishspa. Det innebär att man har fötterna, eller hela kroppen, i en stor balja med en massa småfiskar. De äter upp all död hud och man går därifrån med silkeslena fötter! Ellen hade gjort det sa hon och tydligen kittlas det massor! Det kommer att bli riktigt spännande.

Kommentarer
Postat av: Camilla Ulfsson

Gulligt att du tänker på moffa <3 Tänkte maila honom länken till bloggen. Vilken snygg väska Therese har på bilden förresten :) PoK Mami

2012-03-24 @ 10:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0