Dag 1

Idag har varit en mycket händelserik dag! (Har dock fotat med min kompaktkamera och kan tyvärr inte få bilderna ur den utan sladden som jag glömt hemma i Sverige -.-) Men jag ska fota med min systemkamera imorgon och kommer att lägga upp bilder imorgon kväll förhoppningsvis! Idag har vi gassat i solen på balkongen, som för övrigt är vid mitt rum, och promenerat runt poolen, som för övrigt är på bakgården. Lyx. Det känns som att detta kommer att bli toppen. Jag sover i eget rum och Matilda också.. medan de andra fyra sover i lägenheten mittemot oss.
Nu ikväll har vi varit ute med två tjejer som varit här de senaste tre veckorna, på praktik. Det var roligt men synd att det är så folktomt TROTS S.t. Patricks day. Det verkar inte som om ungdomar är ute i Spanien, det är mest britter... och vi. Troligen kommer vi köra lite mer på soffhäng och chips-o-dipp i fortsättningen. Detta blir målet imorgon, samt en promenad längs stranden till en annan del av staden, Port.
F.ö. så somnade jag med diademet på och vaknade med jätteont bakom båda öronen. Har haft huvudvärk hela dagen och en liten bul-liknande sak har börjat växa fram bakom högerörat. Dagens lärdom: Sov aldrig med diadem.

Kommentarer
Postat av: Camilla Ulfsson

Låter toppen, ja inte bulan då... ;) <3 Mami

2012-03-18 @ 10:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0