Sista veckan

Helt galet hur snabbt de senaste fyra veckorna har gått! Det känns otroligt tråkigt att lämna Javea och alla människor här, men samtidigt ska det bli skönt att komma hem till verkligheten samt nära och kära. Tråkigt dock att jag har gått och blivit förkyld så här sista veckan. Förhoppningsvis blir jag frisk innan vi åker hem, det är ju inget vidare att flyga när man är sjuk. Det ultimata hade ju varit om jag typ blev frisk nu, så att jag hinner njuta av Javea innan jag åker hem. Igår var det 22 grader, och självklart fick jag inte njuta utav det utan var sängliggande mestadels av eftermiddagen och kvällen. Idag har jag bara en hemsk hosta. Febern jag hade igår är som bortblåst (detta med hjälp av värktablettsknarkande) och jag känner mig lite piggare idag.
.
Jag kan inte låta bli att se fram emot fredag då vi ska till ett shoppingcenter. Det ska faktiskt bli riktigt roligt! Tyvärr känns dagarna fram tills fredag ganska meningslösa eftersom vi knappt gör något på praktiken och eftersom jag inte är på topp. Lite synd, kan jag tycka.
Lite bilder från helgens upptåg, bilderna är tagna från Champagnes bildgalleri.

Kommentarer
Postat av: Camilla Ulfsson

<3 <3 <3 K R Y A P Å D I G <3 <3 <3

2012-04-17 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0