Glad påsk, antar jag

Det är konstigt, i Sverige slutar en utekväll vid två då krogarna stänger. I Spanien börjar för många en utekväll vid två. Dessutom är alla ungdomar endast ute på fredagar. På lördagar (en dag som denna) hittar man bara 30-plusare ute, i många fall till och med 50-plusare. Idag var vi allihopa trötta och det slutade med att jag, Matilda, Therese och Ellen gick ut och tog en öl på Achill. Tydligen var alla i vår ålder på någon fest i Benidorm (som vi mer eller mindre blivit medbjudna på men tackat nej till) och därmed var Arenal så gott som dött. Men vi hade kul ändå!
.
Jag måste erkänna att jag är lite besviken på Javeas påskfirande. Ingen verkar bry sig ett dyft om att det är påsk och i bästa fall äter man åtminstone ett ägg under påskhelgen. Imorgon ska vi ha en söndagslunch vid två med Elaine, vi får väl se om denna består av något man kan tänka sig har med påsken att göra. Det var menat att vi skulle på en gudstjänst eller vad det var imorgon men Elaine har inte sagt något mer om det så jag antar att det inte blir av. Lite tråkigt kan jag tycka. Men det blir nog bra ändå, vi tänkte påska till det med att måla ägg vid frukosten möjligen. Vi får väl se hur det blir med det.

Kommentarer
Postat av: Camilla Ulfsson

Glad Påsk på dig Sötnos <3

2012-04-08 @ 11:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0